83. Dagis

Yasmine och jag var som sagt i Dagis idag. Från 9 till 14:30? Allting gick bra, Yasmine var en blyg liten prick. Så otroligt konstig att se eftersom jag är så van med att hon brukar vara så framåt. Imorgon skulle antingen jag eller Darling ha åkt med henne igen till dagis och varit där halva dagen. Men eftersom skolan tar så mycket tid och allt det där så kan varken jag eller Darling åka dit med henne.

Suger verkligen, att försöka balansera mellan skolan och Yasmine, på samma gång försöka vara ung. Men jag klagar inte. Okej, kanske lite. Jag skulle vilja spendera lite mer tid med Yasmine.. Nå, vi har nyss kommit hem. Gick via postlådan och hämtade post och till min förvåning hade Yasmine fått ett paket från klubben Go'boken. En hel del leksaker har hon fått, tack för det. Och mer om det senare.

Nu ska jag gå och kramas med dottern framför några The Hills avsnitten, snart får vi stå vid spisen och leka GR. Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0