161. Ishockey, kompishäng & familj

Jag har trotsat min huvudvärk och försökt va' en människa ihelg. Dotterns knöl var enligt läkaren inte någonting att oroa sig över. Sjuk har hon varit hela helgen, så lite bortskämd har hon nog allt blivit. Mammas famn var bäst och där har hon fått va' då hon velat och hur länge som helst

Kompisarna har jag fått träffa Fredag och Lördag, bra helg om vi uteslutar ett par drama momentos. Hjärtat stannar en natt till för min skull och fy farao vilken underbar fästman!

Jag har avverkat en halvtimmes powerwalk, varit och hälsat på mamma och moster vilket fick mig att än en gång inse hur bra jag har det just nu. Inget mer har jag att berätta så då tar vi och avslutar här.

Familjekväll it is.

Kommentarer
Postat av: mamma

Var hade din dotter knölen? Hittade också en knöl på vår dotter, å man blir förstås orolig.... Vad sade läkaren att knölen berodde på?

2011-03-16 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0