163. Missing my love

Rubriken säger väl allt. Jag saknar hjärtat och längtar tills Torsdag då han kommer hem. Lite roligt det där att vi går i samma skola men ses inte, har jag tur så kanske vi ses i en sån kort stund så att det blir en snabb puss och kram. Annars får jag allt bra vänta tills helgen! Jag kom nyss hem från mörker körningen, lite nervös var jag när det var så mycket att tänka och göra på samma gång. Och så saknade jag dottern jävligt mycket under tiden jag va' borta så 100 procent gav jag inte. + Sport vann kvällens match (fyfarao va' Tomas måste va glad nu! :)) synd bara att jag inte hade tid att fara och se det. Nästa gång de spelar hemma så ska ungen få komma med hon också, det ska ju börjas i tid. Nåja, nu ska jag återgå till att övertyga dottern att sova. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0