172. Nati dags!

Ja hörrni, jag är så trött just nu så att det inte äns är klokt. Dottern har sovit i 45 minuter redan och jag ska själv krypa ner under täcket snart jag också.

Vi har haft en fin kväll, fick fin (snabb) besök, ätit lite yogurt, dottern tog en snabb dusch och före hon tog natten satt vi och läste en bok. Så nu är jag en riktig stolt mamma, lilla hjärtat har lärt sig mycket den senaste tiden.

Ikväll lärde hon sig skillnaden på en hund och en katt så nu är inte alla djuren vov vov :) Ja, vi avslutar inlägget här. Gonatt på er ♥


Nu fick ni en riktig ny webcam bild på dottern :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

2011-03-23 @ 16:42:46
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0