239. Suck day.


Jag är lätt världens kortaste flicka i vårt gäng! Suck..

 

Söndag pånytt, veckorna går så fort fram och helgen ser man inte äns skymten av. Helgernas bravader skulle jag bra ha kunnat skippat. Gårdagen blev många suck och oj-så-skönt-de-sku-va-att-gå-och-sova momentar. Men strax efter 2 inatt somnade jag, mätt och belåten. Det blev lite nattmat och va' är nu bättre än donken mat (!!)

Nästa Fredag fyller jag och Rasmus, riktigt kiva känsla är det. Men för att göra alla mina vänner och låta som en 50 plussare så kan jag berätta att jag riktigt påriktigt funderar på att fira föddisen med närmaste vännerna (smörgåstårta & kaffe) och sedan vända ryggen för krogen och stanna hemma med familjen.

Men det är några dagar tills det så mycket kan ändras. Familjekväll och föddis firandet med lilla familjen min låter så otroligt fint i mina öron! Inget kan ju gå fel då. Och även om Yasmine skulle bestämma sig att vara surpruppa och envis som en åsna på Fredag så skulle det ändå inte förstöra någonting.

Jag är så äcklig positiv nu så att till och med jag blir rädd för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0