241. Trött var det!

Shit pomfritt hur mycket jag kan sova! Dottern brukar vila 2 ggr per dag, 1 i dagis och 1 här hemma efter middag. Under dessa 2 veckor har jag faktiskt också powernappat på samma gång som dottern och då leder det alltid till att vi vilar så länge att vi sover vidare och tar natten helt konstiga tider. Tidigaste 18, otroligt. Nå, vanligtvis brukar Yasmine få gå och lägga sig 8 på kvällen men ikväll blev det lite senare. Ingen skada skedd iallafall, vi väntar på Pappa men nu i efterhand skulle han bra kunna åka tillbaka till J:stad. Inte för att vi inte vill va' med honom utan helt annan orsak. Men dumt huvud får kroppen lida, i detta fall livet. Nog om det, hörrni jag fyller om 4 dagar (!!) awesomeness och en förskott föddispresent har jag fått av fina Marina, tack så jätte mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0