245. Stressar mig igenom..

Idag stressar jag mig igenom skolarbeten, dottern har fått tillbaka sovrutinerna så jag har fått lite tid över åt skolarbeten, gjort så mycket jag kan och får göra klart resten i skolan imorgon eftersom det blev lite stressigt idag och förstås glömde jag några papper i skolan.

Annars har jag en uppsats om Yasmine, 20 ord korsord, konverstation mellan en hotell och gäst (på engelska) som jag ska försöka fixa klart ikväll. Klockan är inte så värst mycket, okej, klockan är mycket men inte för en studerande som strävar efter att få undan så mycket som möjligt. Qtime med hjärtat kan jag nog allt bra glömma, här ska det tänkas på skolan! Nå för att få in lite positiva grejer i detta inlägg ska jag avsluta med att jag fick hem detta idag:


iPhone 3G/3GS skal aluminium - rosa


Thanks Isabel Adrian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0