254. Nervös!

Egentligen borde jag ju inte vara det eftersom jag nog inte har den turen att ta detta på talang, matteprovet igår gick väl ganska bra men detta är ju andra bollar. Med andra ord så vet jag ju resultatet, Hjärtat däremot drömde att jag inte heller fick godkänt och hade svarat fel på 15 frågor även om det bara var 10.

Där har jag inte heller så mycket troende på något positivt svar. Sen så blir det en sen kväll här hemma hos oss ikväll, lite inlämningsuppgifter som jag laga klar men det blir nog att fixa dem efter att dottern har tagit natten. Även vårfest kläder åt dottern måste jag söka fram! Ikväll kommer det bara att vara hon och jag. Gubben fick bra lämna kvar i J:stad efter skolan då han ändå börjar 11:30 nästa dag.

Jag har ju även hunnit läsa att Janina och hennes familj är bosatta här i byn nu också så bara allt har lugnat ner sig hemma hos oss så ska vi nog pricka in en playdate. (Bara så du vet, Janina!)

Här avrundar jag detta inlägg och så kanske vi hörs senare idag, beror mest på om tiden finns. Later!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 19:01:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0