1. The Start Over

Jag kände att det var dags att börja på en ny kapitel. Och jag är nog inte riktig redo att lägga bloggande vid sidan om så det blev helt enkelt en ny, med nytt namn hoppas jag att kunna underhålla er mer än förut.

Bloggdesignen är likadan som den har varit, jag gillar den som den är men när det nya året börjar ska en ny design fixas. Jag kommer inte heller att skriva någonting om denna bloggen i min "gamla" blogg förrän det nya året börjar (01.01.2011).

Och för nya läsare:
Mitt namn är Hanna, jag bloggar/bloggade på My pursuit of Happiness. Men som ni läste förut så kände jag att det var dags att lämna år 2009-2010 bakom sig. Jag är 17 år och mamma till världens bästa tjej som nyligen fyllde 1 år (15.11.09). År 2010 har varit en väldigt jobbig år för mig både fysisk och psykisk. Otrohet och svek är bovarna bakom allting. För att inte göra första inlägget alltför lång så avslutar jag den här och drar igång några frågestunder när ni börjar vara redo för de smaskiga detaljerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0