214. P to the M to the S

Jag har världens hemskaste pms idag, jag stör mig på allt och alla. Lite som om jag bara vill ge en bitchslap åt varje människa som öppnar munnen idag, surt men sant. Jag har många bollar i luften nu, jag vill göra allt på en samma gång och mina mål är så höga, likaså mina förväntningar. Jag sträver nästan efter det omöjligaste!

En liten countdown till 18 år har jag. 28 dagar kvar, hörrni! Inte mycket alls. Jag är en sån som älskar stress och att allt ska hända NU, nackdelen är den att kroppen vill inte riktigt vara med, jag har stressat och oroat mig på samma gång och gett kroppen min för mycket för att den ska kunna fungera som normalt.

Så jag blir såklart sjuk när det inte finns tid för något sånt, lika bra det då att köra samma jävla race genom allt och skita i allt som har med sjukheten att göra.
Dålig drag, jag vet.

Och Yasmine bara växer så att det knakar i alla hörn. Härmar gör hon mer än gärna. T.ex Bajjat betyder bajsat. Kul! Jag vet inte hur humöret är idag, en stor blanding av arg, sur och glad.

Men visst är det fint väder där ute (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0