103. Aj! Mobile update

Här har det varit tyst hela dagen. Jag har lekt med dottern hela kvällen och haft lite Qtime med hjärtat! Försöker att njuta av dessa dagar nu när vi har pappa hemma, jag har ju börjat bli så busy nästan varje eftermiddag/kväll. Men idag var jag ledig, morgondagen är det dags för bilskola igen. Troligtvis fredags eftermiddag likaså, lite spännande är det faktiskt. Y vaknade efter 1 och en halv tinnes sömn så nu ligger jag och bloggar via telefonen. Och nu kan ni som inte vill höra barnsnack sluta läsa. Jag undrar nämligen om någon av er mammor har/har haft en unge som hela tiden ska ha handen innanför tröjan och varje gång ungen ska sova så ska handen kniipa och ha sig på era bröst? Väldigt tacksam om ni vill dela med er, jag känner mig som världen ensammast (går det äns att säga så) mamma vars bröst blir torterad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0