107. Sleepy

Idag orkar jag inte med 3h's teori. Jag. Vill. Sova!
Blä och Fy, detta är 3dje gången jag skriver detta inlägg, allting bara tas bort hela tiden. Jag är så trött just nu att allt jag vill och tänker på är att sova. Så ja, jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Håller alla mina fingrar och tår att ungen sover hela natten inatt (!!) Som tur är det Fredag imorgon, skönt.

Maten är klar, potatismos med dillsmak och ugnskorv blir det idag. Darling kommer när han kommer, förhoppningsvis slöar han inte så att jag inte kommer försent till skjutsen som tar mig ca 20km bort för att sitta och höra om bilar och dess funktion etc. Jag får klappa mig själv på axeln efter om jag inte har somnat under den tiden. Yadajadayada...

Nå nu ska jag försöka få tag på mamma, talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0