137. Dead and Alive

Rubriken säger allt. Jag känner mig död men ändå lever jag. Huvudvärk har jag haft hela dagen, ont i halsen, trött and so on. Jag borde lära mig att sluta stressa för nu får jag alla jäklar sjukdomar på en och samma gång. Jag borde ju låsa in mig någonstans för att inte smitta ner någon..

Min lärare kom på besök till min praktikplats idag och med bestämd röst tvingade hon mig att verkligen ha sportlov och fokusera mig på att ha sportlov och inte på skolarbeten, jag borde ju lyssna på henne men det går inte helt in. Tidsbrist vet ni, jag dör lite varje gång jag tänker på skolarbeten, bilskolan och familjestunder. Jag vill hinna med allting och vara 100% närvarande då det är dags för något av de sakerna jag nämnde just!

Imorgon hoppas jag på en bättre dag, vinnaren för väggord-tävlingen ska jag också avslöja. Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Millah

Vad heter du på Facebook ?

Så att vi kan se att du har gillat:)

Kram

2011-02-24 @ 11:18:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Hejsan jag tänkte bara om du har fått hem din vinst som du vann hos mig? :) Kram // Millah

2011-02-24 @ 13:24:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0