95. Sucky!

Long time no speak! Jag har haft fullt upp, modevisningen att öva till etc etc. Och igår lämnade jag kvar i J:stad och spenderade natten hos bästaste S tillsammans med Cindy, Jennifer, Micho & Sassa herself. Jag skrattade för fullt men saknade ändå dottern så mycket så att det gjorde ont.

07:30 kom jag in till klassrummet, 10 minuter efter traskade jag och Josefine iväg till kosmetolog avd. där blev vi sminkade sedan var det bara att tacka och gå tillbaka till klassen för att fixa håret and so on. Jag har hunnit sakna Yasmine xantal gånger, suttit och skrattat med klasskompisarna, varit i Beklädnadsbutiken, gått 2 gånger på catwalk eller rättare sagt 4. Skrattat lite mer, blivit sur som en citron och saknat Yasmine så mycket så att jag trodde for real att jag skulle dö, jobbigt blev det då man såg andras bebisar.

Amandas systers dotter fick jag också träffa, hon borde vara nästan lika gammal som Yasmine. Söt som socker är hon! Nästa år blir det nog att ta ungen under armen och ta med henne!

Nu ska jag slösurfa en stund och hitta kläder till ikväll. See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0