99. Tisdag

Senaste nytt: Igår lärde Yasmine att säga tyst. Så nu kan hon det ordet, men att själv vara tyst är enligt henne det mest onödigaste och tråkigaste saken man kan vara ever! Så vi har officiellt en stucken gris till dotter mellan 18 och 21 på kvällarna. Det är då vi är som mest trött som hon förvandlas till värsta svinet.

Nå, jag ska strax börja på med maten. 16:00 ska jag börja traska iväg till st1 och vänta på att bilskolläraren kommer efter mig och några andra killar! Och så blir det dags för 3h teori. Pjuh! Men som tur är går dessa timmar fort undan och by sportlovet börja vi övningsköra istället för att sitta på teori.

Jag fick också reda på att Darlings bäste vän kommer att komma hit ikväll, så de två kommer att få sitta barnvakt åt Yassie liten. Jag får påminna dottern att vara extremt omöjlig bara för rolighetens skull :) Nå, Backlund om du läser  detta får du gärna städa upp alla leksaker före jag kommer hem, tack på förhand!

Och eftersom jag inte hittar någon bild att ladda upp så stal jag en bild av M från facebook! Bästaste L och T ♥ ... Och jag förstås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0