33. Rehab

Min lilla prinsessa ska på sköitto ikväll, troligtvis ska hon övernatta hos mommos. Mina planer för ikväll är ännu på oklart, men inte äns en droppe alkohol tänker jag dricka. Jag känner just nu att jag behöver lite rehab, Qtime för mig själv och umgås med vänner jag knappt ser längre. Och skratta tills jag gråter (!!)

Jag ska så småningom väcka Darla och klä på henne, vi skippar nog vagnen och tar pulkan till mommos ikväll. Att sitta i pulkan är en av de bästa sakerna enligt Yasmine :) Jag är så van vid att spendera all min lediga tid åt att umgås med dottern så det känns lite konstigt att faktiskt lämna bort henne ikväll.. Men nog ska det gå bra, jag vet ju att hon kommer att ha det bra hos mommos!

...Och så kan jag ju komma efter henne ikväll om jag så vill det..

Frågestunden ska jag ta itu med imorgon efter att jag gjort mina läxor, mera än svaren kommer ni nog inte att få. Av personliga anledningar. Japp, vi hörs när vi hörs! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0