188. Soon will be Friday

Jee va skönt, imorgon är det Fredag, vilket betyder helg och det ni betyder också att Tobbe kommer hem. Skönt att veta att jag kommer att fara "hem" redan 11:35, i och med att jag ska iväg och ta passfoto. Lite Fredagsmys ska vi nog allt hinna ha, dottern ska och övernatta till farmors från Lördag-Söndag och då ska vi passa på att ha lite Qtime jag och Tobbe ♥ awesomness (!!)

Men så lyxigt kommer vi nog inte att ha eftersom städning och tvättning står också på schemat men det är vardagliga saker så inte något att va' ledsen över.



Som ni ser så har vi varit i duschen och svalkade av oss lite, skulle jag ju vilja säga men icke! Vi värmde oss istället och lite tidsfördriv, fniss. Nu ska vi titta på ett avsnitt teen mom 2 och ett avsnitt Greys anatomy, sedan väntar sängen, zZZzz..




Lilla hjärtat sitter och pratar med Pappa (enligt henne), så jag ska nog allt ta och ringa honom så att hon faktiskt riktigt på riktigt får prata med pappa sin, för nu när hon låtsas så verkar han va' riktigt rolig för oj så ljugligt hon skrattar och mycket verkar både han och hon ha på hjärtat :) - underbara unge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Nu är vinnarna i Bstore tävlingen presenterade!

Kika in och se om du vann! :)

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-31-2011.html#comment



Ska jag fortsätta med tävlingar? Tyck gärna till! :)

Kram! <3

2011-04-01 @ 00:03:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0